flag of Ukraine Підтримати ЗСУ

Авіаквитки

Електронний авіаквиток - це електронний документ, що засвідчує договір повітряного перевезення між пасажиром і авіакомпанією. На відміну від паперового авіаквитка, електронний квиток являє собою цифровий запис в базі даних авіакомпанії. Для електронного квитка не потрібен спеціальний бланк - вся інформація зберігається в пам'яті комп'ютерів і, при необхідності швидко передається з одного комп'ютера на інший. Крім того, впровадження технологій електронного квитка дозволяє пасажирам купувати квитки рідним та близьким, які проживають в іншій країні, економить час на придбання авіаквитків, дає можливість самостійно підібрати собі маршрут і сплатити перевезення в один клік мишки. Але найбільша перевага електронного авіаквитка в тому, що його неможливо загубити.

Бронювання електронних квитків може здійснюватися як традиційним способом (через операторів і комп'ютерні системи бронювання), так і самостійно пасажирами через інтернет-сайти авіакомпаній і агентств. Оплата квитка також може відбуватися як традиційним способом (готівкою касиру), так і за допомогою засобів електронних платежів.

Маршрутна квитанція - це документ, який містить інформацію про переліт і є частиною електронного квитка агентства. Включає в себе: польотні сегменти, аеропорт і термінал вильоту і прибуття рейсу, номер рейсу, номер авіаквитка, номер бронювання агенції і / або авіакомпанії, назва агенції та авіакомпанії, норму багажу, форму оплати, загальні ремарки про додаткові послуги.

Маршрутна квитанція відправляється пасажиру на електронну пошту у вигляді файлу, прикріпленого до емейлу. Формат PDF дозволяє агенту і клієнтам гарантувати незмінність вмісту при пересиланні.

Іноді навіть часто літаючим пасажирам необхідна додаткова інформація про документи та багато іншого. До цього списку найчастіше входить: паспорт пасажира, віза, супроводжуючі документи, авіаквиток і медична страховка.

Якщо ви подорожуєте Україною, або в країни для в'їзду в які не потрібно закордонний паспорт українцям, варто звернути увагу щоб цивільний внутрішній паспорт був дійсний, з вклеєними після досягнення 25 і 45 років фотографіями. Так само не забувати про певні терміни валідності закордонного паспорту в залежності від країни яку ви бажаєте відвідати. У тому числі і віза або супровідні документи так само входять в список необхідних документів для подорожі - дану інформацію ви завжди можете перевірити на офіційному сайті http://mfa.gov.ua/ua/consular-affairs/travel-advice/entering-foreign -countries.

Також варто звернути увагу на документи дитини - якщо неповнолітні діти (до 16 років), подорожують з дорослими необхідно пред'явити оригінал свідоцтва про народження дитини під час митного контролю. Діти 16 років і доросліше повинні мати власний паспорт. Так само дуже важливо звернути увагу на те, що деякі авіакомпанії не приймають до перевезення дітей за свідоцтвом про народження, серед них Бєлавіа - необхідно мати власний проїзний документ.

Для вильоту за кордон дитина повинна мати власний закордонний паспорт або ж бути вписаною в закордонний паспорт одного з батьків. Діти, які подорожують без батьків, або без одного з батьків, повинні мати нотаріально завірений дозвіл на виїзд.

Вам необхідно оформити заявку на повернення коштів за авіаквитки, оформлені на сайті e-bilet.com.ua, а також необхідно надати копію громадянського паспорта (сторінка 1 , 2 і прописка), копію ІПН і банківські реквізити карти платника для переказу грошових коштів.

УВАГА!
Ця форма використовується для заявок на повернення коштів за невикористані / частково використані квитки, оформлені по повертаємих тарифах виключно на сайті e-bilet.com.ua.

Будь-які зміни / ануляції виконаного бронювання не можуть бути зроблені з сайту. Для виконання змін / відмов від бронювання, будь ласка, звертайтеся до співробітників по телефону або ж в онлайн чаті. З питань, пов'язаних з обробкою заявок, Ви можете звернутися в службу підтримки за адресою електронної пошти [email protected]

Реєстрація пасажирів на рейс здійснюється через комп'ютерну систему управління відправкою пасажирів, встановлену в аеропорту. Попередньо в цю систему передається з систем бронювання інформація про випущені авіаквитки. При реєстрації пасажира за електронним квитком необхідно пред'являти посвідчення особи (паспорт) пасажира та іноді маршрутну квитанцію (не обов'язково - вся необхідна інформація вже є в системі).

Під час реєстрації пасажиру видається посадковий талон із зазначенням часу посадки в літак, вихід на посадку і місце на борту авіалайнера.

При реєстрації пасажира за електронним квитком необхідно пред'являти посвідчення особи (паспорт) пасажира та іноді маршрутну квитацію (не обов'язково - вся необхідна інформація вже є в системі). Під час реєстрації пасажиру видається посадковий талон із зазначенням часу посадки в літак, вихід на посадку і місце на борту авіалайнера. Варто звернути увагу, що у кожної авіакомпанії можуть бути свої правила щодо встановлення часу початку і закінчення реєстрації в аеропорту. За стандартом реєстрація починається за 2 години до вильоту і закінчується за 40 хвилин до вильоту, після чого починається посадка на рейс.

Існує попередня онлайн реєстрація на сайті авіакомпанії, доступ відкривається за 24 години до вильоту (у деяких авіакомпаній за 48 годин до вильоту, а у деяких лоукост авіакомпаній за 30 днів до вильоту). Якщо пасажир зареєструвався на рейс самостійно через інтернет, то необхідно обов'язково роздрукувати посадковий талон або ж зберегти на гаджеті штрихкод реєстрації. Рекомендуємо в будь-якому випадку підходити до стійки реєстрації в аеропорту, так як багато аеропортів світу не підключили систему зчитування електронної інформації про Вашу електронну реєстрацію. Якщо Ви впевнені що служби аеропорту зможуть зчитати інформацію з Вашого електронного посадкового талону, Ви можете відразу проходити на паспортний контроль (якщо Ви подорожуєте без багажу).

Дуже уважно необхідно читати інформацію на електронному посадковому талоні, не завжди можна проходити відразу на огляд і паспортний контроль.

Посадковий талон є основним документом для пропуску пасажира в зону передпольотного огляду і посадки в літак. Такий підхід уніфікує роботу співробітників аеропорту на етапі від реєстрації пасажира до його посадки в літак. Так само на стійці реєстрації необхідно зареєструвати свій багаж.

Крім цього, деякі авіакомпанії надають послугу реєстрації в терміналі самообслуговування безпосередньо в аеропорту.

Номер бронювання буде відправлений вам в листі підтвердження авіа бронювання, а так само буде відображатися на сторінці підтвердження замовлення.

На сайті https://viewtrip.travelport.com/ ви можете перевірити статус бронювання.

За правилами повітряних перевезень України до авіаперевезення не приймаються:

  • новонароджені діти протягом першого тижня життя;
  • передчасно народжені немовлята, які не досягли 9-місячного розвитку на дату польоту.

Люльки для немовлят передбачені на далекомагістральних рейсах. Необхідність люльки важливо вказувати завчасно - при бронюванні квитка. Кількість люльок на бортах літаків обмежена. Якщо люльки на борту повітряного судна не передбачені, немовля подорожує сидячи на колінах у батьків. Якщо Ви хочете, щоб у дитини було окреме місце, необхідно буде його оплатити і взяти на борт дитяче крісло, яке відповідає вимогам Вашої авіакомпанії.

В авіакомпаніях є спеціальна послуга з супроводу неповнолітніх дітей, якщо їх батьки / опікуни з будь-якої причини не можуть летіти з дитиною. Виняток становлять лоукост-компанії: Wizzair (дитина може летіти одна з 14 років), Raynair (дитина може летіти без супроводу дорослих з 16 років).

В інших компаніях-перевізниках доступна послуга супроводу дітей віком від 5 років, за відповідну плату. Якщо послуга не буде заздалегідь заброньована і сплачена, дитина не допускається до посадки. Детальну інформацію з даного питання, а також необхідні для перевезення документи ви можете уточнити у співробітників в чаті, звернувшись за телефоном +380443337082, бо надіславши запит на пошту [email protected]

Вимоги для декларування в усіх країнах і аеропортах індивідуальні. Перед вильотом, обов'язково ознайомтеся з ними на сайтах аеропортів вильоту / транзиту / прильоту, також на них можна переглянути і завантажити бланки.

Номер місця ви отримуєте, реєструючись на рейс online (зможете вибрати місце самостійно) або в аеропорту. Вибір місця в 1-ому ряду і біля аварійних виходів (не завжди доступна опція) у багатьох авіакомпаній здійснюється за окрему плату.

Харчування в літаку залежить від авіакомпанії, тривалості перельоту і класу обслуговування. На бюджетних авіакомпаніях найчастіше за обід необхідна буде додаткова плата. Дізнатися чи включене у квиток харчування і що в нього входить, Ви можете у наших консультантів. Крім того, Ви можете вибрати залежно від віросповідання, дієти, особистих уподобань певне меню вже після створення бронювання (за 48 годин до вильоту мінімум) для цього вкажіть свої побажання оператору в чаті або за телефоном +380443337082.

Відтепер авіакомпанія Ryanair вимагає від деяких пасажирів пройти процедуру верифікації перед реєстрацією на рейс, при бронюванні додаткових послуг, для внесення змін до бронювання.

Що таке верифікація бронювання та для чого вона потрібна?

Верифікація - це нова процедура перевірки особи, яку Ryanair вимагає проходити для вибіркових бронювань.

Якщо Ваше бронювання вимагає додаткової верифікації від авіакомпанії, проходження її є обов'язковим. В іншому випадку Ви не зможете додати додаткові послуги, змінити бронювання, зареєструватися на рейс.

Реєстрація в аеропорту платна і становить 55 євро за кожного пасажира. (безповоротний збір).

Що потрібно для проходження верифікації?

Для проходження верифікації Вам знадобиться номер бронювання авіакомпанії Ryanair (PNR), який вказано у Ваших авіаквитках (або ми завжди можемо за Вашим запитом надати його Вам), прізвище та ім'я пасажира. Також Вам потрібно буде увійти до свого акаунту Ryanair (створити новий або увійти за допомогою Facebook, gmail).

Важливо, під час реєстрації облікового запису на Ryanair пошта, яку Ви вказуєте, буде використовуватися далі для входу в бронюванні та замінить пошту, яка вказувалася при створенні бронювання.

Для проходження верифікації Вам також знадобиться фотографія паспорта, підпис і в деяких випадках нещодавня фотографія. Будьте готові використовувати пристрій із камерою.

Скільки коштує верифікація?

Авіакомпанія RyanAir пропонує 2 типи верифікації, платну та безкоштовну. Якщо у Вас виліт більш ніж за 10 днів, Ви можете скористатися стандартною верифікацією, щоб авіакомпанія встигла опрацювати Ваш запит і Ви без перешкод змогли зареєструватися на рейс.

Якщо до вильоту Вашого рейсу менше 10 днів, рекомендуємо Вам проходити платну експрес верифікацію. (стягується оплата в розмірі £/€0.59)

Після проходження верифікації онлайн одним з пасажирів, всі пасажири зможуть зареєструватися онлайн на рейс.

Ми завжди раді допомогти Вам, детально пояснити процедуру верифікації, в разі виникнення додаткових питань.

Чартерні рейси

Чартерні рейси організуються туроператорами в популярні міста-курорти. Найчастіше такі квитки нижче за вартістю, ніж на регулярні рейси. За допомогою чартеру можна без пересадок потрапити туди, куди не літають регулярні рейси. Є ряд важливих відмінностей.

У чартерних рейсах може змінюватися розклад без попередження пасажира. Може бути замінено повітряне судно або авіакомпанія, яка обрана для перевезення, в залежності від кількості проданих квитків. Перевізник не несе відповідальності за забезпечення стикувань рейсів.

Квитки пасажиру відправляються не пізніше, ніж за день до вильоту з часом, який підтверджено авіакомпанією.

Зміна часу вильоту чартерних рейсів досить популярне явище. Туроператор, авіакомпанія може змінити час вильоту до 24 годин. Найчастіше час вильоту змінюється на більш пізній, ніж оригінальне час, але так само буває перенесення рейсу на більш ранній час, що слід обов'язково враховувати при плануванні поїздки, якщо Вам потрібно дістатися до аеропорту з інших міст.

Так, відстежувати свій рейс потрібно на табло аеропорту вильоту, або на сайті туроператора.

Бронювання дійсно кілька годин. Для отримання квитків викупити квиток необхідно до кінця доби того дня, в який було створене бронювання.

Обмін або повернення квитків неможливі. Можливі тільки виправлення помилок у написанні імені, прізвища та інших паспортних даних.

На Клієнта та / або пасажира покладається вся відповідальність за незнання та / або недотримання всієї сукупності або частини необхідних законних вимог:

  • країни виїзду;
  • транзиту;
  • зупинки і прибуття.

Безпосередньо приступаючи до придбання квитка (-ів) та подорожі Клієнт зобов'язаний переконатися в наявності всіх необхідних документів.

Якщо є потреба в отриманні більш докладної інформації, можна скористатися прямими сайтами Постачальників, і / або Сайтом:

  • https://www.iatatravelcentre.com/
  • міністерства закордонних справ;
  • міністерства транспорту своєї країни (країни виїзду).

Клієнт, оформляючи Замовлення на перевезення міжнародними рейсами перевізників, несе обов'язок забезпечити наявність візи, дійсної для проходження повного маршруту обраного міжнародного рейсу.

Багаж

Речі, які пасажир здає під час реєстрації в багажне відділення, називаються "зареєстрований багаж".

У кожної авіакомпанії є свої правила і норми перевезення багажу, з якими рекомендуємо ознайомитися на сайті авіакомпанії або в правилах застосування тарифу на сторінці бронювання або підтвердження замовлення. Цими правилами визначається кількість багажу, яку можна перевозити безкоштовно, максимально допустимі габарити і вага, вартість додаткового, наднормативного, габаритного або нестандартного багажу.

Не всі авіакомпанії допускають безкоштовну норму реєстрованого багажу, в більшості випадків дозволяється ручна поклажа від 3 до 15 кг, яку пасажир може взяти з собою в салон літака, і одна одиниця реєстрованого багажу 20 - 23 кг.

Речі, які пасажиру дозволено взяти із собою в салон літака називаються "ручна поклажа".

У кожної авіакомпанії свої правила по допустимій вазі ручної поклажі, а також по предметам, які дозволено проносити в літак. Найчастіше, вага ручної поклажі не повинна перевищувати 5 - 7 кг. Ознайомитися детально з умовами можна в правилах застосування тарифу на сторінці бронювання або підтвердження замовлення, а також, на сайті авіакомпанії.

Разом з одиницею ручній поклажі багато авіакомпаній дозволяють безкоштовно провозити:

  • парасолька-тростина;
  • кореспонденція для читання в літаку;
  • верхняю одяг або плед;
  • сумку з ноутбуком або планшетом;
  • фотоапарат;
  • дамську сумочку;
  • товари з дьюті-фрі.

У разі, якщо Вам необхідно здійснити замовлення понаднормового (додаткового) багажу в робочий час Пн - Пт с 09:00 до 19:00, Сб с 09:00 до 16:00, ви можете звернутися в наш онлайн чат або по телефону +380443337082 , в неробочий час залишити заявку в формі на сайті або на email [email protected].

Для перевезення багажу, який не відповідає загальним нормам, необхідно заздалегідь (не пізніше 36 годин до вильоту) попередити компанію-перевізника. Для цього при бронюванні квитків, вкажіть дані по габаритному багажі в коментарі при бронюванні / напишіть запит в пошту або чат / передзвоніть за вказаними телефонами для уточнення деталей і отримання повної інформації з перевезення.

Якщо Ви плануєте переліт з тваринами, попередьте про це заздалегідь під час бронювання авіаквитків і уточніть у наших консультантів деталі.

Ця інформація несе загальний довідковій характер.

На тварину повинні бути оформлені всі відповідні документи. Також, в аеропорту необхідно пройти ветеринарний контроль (в разі перевезення рослин - фітоконтроль). Правилами забороняється перевезення більше 2-ох тварин на 1 пасажира. Тварина має перевозитися в контейнері, і зважується в аеропорту разом з ним.Сплата проводиться за загальну вагу тварини+ контейнера (виняток становлять собаки-поводирі, з наявністю відповідних документів, за них плата не стягується).

Будьте уважні, деталі з ввезення в кожну окрему країну краще уточнити перед перельотом в посольстві.

Заборонено провозити посадковий матеріал і грунт, а також рослини з коренем, цибулини, бульби.

Перевезення рідини / гелів дозволено з дотриманням наступних правил:

  • Обсяг упаковки з рідиною / гелем до 100 мл.
  • Рідини / гелі, наявні в ручній поклажі, повинні бути зібрані і упаковані в прозору поліетиленову упаковку із застібкою (максимально допустимий загальний об'єм до 1л).
  • За нормативами на 1 пасажира не більше однієї такої упаковки в ручній поклажі.
  • Поза упаковки пасажир може перевозити певні продукти (наприклад, дитячі суміші) та медикаменти, необхідні пасажиру під час польоту, які обов'язково пред'являються на стійці контролю в аеропорту.
  • Товари з Duty Free (наприклад алкоголь і / або інші рідини), дозволено брати на борт, якщо вони були придбані в міжнародних аеропортах ЄС. В даному випадку, правила передбачають перевезення в запакованому прозорому пакеті магазину з вкладеним чеком на продукцію, який добре видно в пакеті, і який обов'язково запечатано у місці продажу.

Рідини, що мають неправильну упаковку, або з порушенням перерахованих вище умов конфіскуються.

У деяких аеропортах можуть діяти більш суворі правила, обов'язково до вильоту відвідайте сайт Вашого аеропорту, щоб уточнити деталі.

При втраті багажу відразу зверніться в службу LOST AND FOUND, що працює 24 години на добу. Вона розташовується в аеропорту на території зони прильоту. Там Ви можете оформити PIR, вказавши всі контактні дані та інформацію про ваш багаж.

Якщо багаж не буде знайдений протягом 21 доби, то він вважається втраченим і Ви можете запросити компенсацію матеріального збитку у авіакомпанії, яка його втратила.

Ця інформація несе загальний довідковій характер. Для уточнення деталей по кожному окремому випадку зверніться до наших операторів.

Оплата

Ви можете вибрати форму оплати одразу після бронювання. У тому випадку, якщо ви не впевнені як і коли ви будете оплачувати замовлення, залишайтеся за закладці «визначуся з оплатою пізніше» , при цьому ціна на авіаквиток не зміниться.

При виборі закладки «банківським переказом» ви будете мати можливість оплатити готівкою своє замовлення в касі банку самостійно, або через Пріват24. Після оплати і надходження грошових коштів на наш розрахунковий рахунок авіаквиток надійде до Вас на вказану електронну адресу. Вартість при цьому може незначно змінитися на суму витрат банківських транзакцій агенції.

Також ви можете обрати форму оплати «термінал самообслуговування ПриватБанк», при цьому ви маєте можливість знайти в терміналі наше підприємство за кодом ЄДРПОУ та внести оплату. Переважно кошти приходять швидше і Ви маєте можливість скоротити свій час перебування в банку.

Банківська картка Visa або Mastercard.

Цей спосіб оплати доступний в будь-який час доби. Можна скористатися дебетовою або ж кредитною банківською карткою, це не має значення. Варто відзначити, що квитки на літак будь-якої авіакомпанії, що надає авіаквитки через систему бронювання, можна оплачувати своєю карткою не тільки для себе, але і для членів своєї родини, родичів або просто знайомих. Зовсім необов'язково, щоб власник банківської картки був у списку пасажирів на рейс в сформованому замовленні (в маршрут-квитанції).

Якщо Ви є клієнтом ПриватБанку

Вам необхідно буде пройти три етапи:

1. Вибір способу оплати

2. Реквізити картки

3. І отримати результат транзакції

На першому етапі вам необхідно вибрати спосіб оплати карткою, поставити галочку напроти (Я клієнт ПриватБанку), внести номер телефону до якого прив'язана дана карта, а також внести свою електронну адресу.

На другому етапі Вам необхідно внести СМС пароль, який надійде вам за вказаним номером телефону.

На етапі номер три, Вам необхідно всього лише внести CVV код вашої картки і отримати повідомлення про успішну транзакції. Якщо, з якихось причин ви не змогли виконати оплату просимо Вас звернутися до нас в онлайн чат. Ми з радістю Вам допоможемо вирішити всі виниклі проблеми в ході бронювання або оплати.

Якщо Ви не є клієнтом ПриватБанку

Вам необхідно внести наступні дані:

1. Тип платіжної системи (Visa або MasterCard);

2. Номер картки;

3. CVV2 / CVC2-код, (який надрукований на зворотній стороні картки);

4. Ім'я та прізвище власника картки (в точності так само, як вони написані на лицьовій стороні);

5. Термін дії вашої картки.

Для цього: Входимо в Приват24 за адресою http://privat24.ua/

Заходимо в розділ "Мої платежі" в верхньому меню

В поле "Створити новий платіж" вводимо код ЄДРПОУ 31355406

Обираємо зі списку підприємство «Туристична Агенція Парадіз» ТОВ

Вводимо суму, номер рахунку, поточну дату і додаємо до кошика за допомогою кнопки "Додати в кошик"

Підтверджуємо оплату за допомогою коду, отриманого в смс повідомленні.

Виконуємо оплату.