Підтримати ЗСУ

Угода користувача

  1. Умови використання Сайту
  2. Дії для оформлення замовлення
  3. Політика конфіденційності
  4. Заборонена діяльність
  5. Відмова від відповідальності
  6. Виїзд за кордон
  7. Бронювання та сплата за авіаквитки
  8. Авіаквитки – комбіновані тарифи
  9. Гарантія стикування
  10. Обмін чи повернення авіаквитка
  11. Оплата
  12. Чартерні перевезення
  13. Залізничні квитки
  14. Страхування
  15. Програмне забезпечення
  16. Зовніші посилання
  17. Заключні положення

ТОВ «Туристична агенція« Парадіз», зареєстроване і знаходиться за адресою: вул. Катерини Білокур, 4, оф. 2 Київ, 01014, Україна, код ЄДРПОУ: 31355406, в особі Генерального директора Жукової Світлани Володимирівни, що діє на підставі Статуту (далі - Виконавець), керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу фізичних і юридичних осіб укласти даний договір про надання послуг (далі «Договір») на нижчевикладених умовах:

даний веб-сайт - https://e-bilet.com.ua/ (далі - Сайт), призначений виключно для нижченаведеного вичерпного переліку цілей:

  • професійна допомога в пошуку та наданні інформації про подорож;
  • підготовчих заходів до планування подорожі за допомогою надання супутніх послуг у вигляді грамотного вибору виконавця послуг, бронювання або покупки квитків.

Для позначення Виконавця в даному Договорі використовуються такі терміни:

  • «Ми»;
  • «Нам»;
  • «Наш»;
  • «Компанія»;
  • «Агентство»;
  • «E-Bilet.com.ua».

До користувача даного Сайту, який відвідав його, і / або залишив заявку на Послугу, застосовуються такі види різних за змістом звернень:

  • «Ви»;
  • «Вам»;
  • «Ваші»;
  • «Користувач»;
  • «Покупець»;
  • «Пасажир»;
  • «Клієнт».

Клієнт – отримувач послуг відповідно до вказівки на те в замовленні, а так само повнолітня дієздатна (згідно із законодавством України) фізична особа, яка вступила з E-Bilet.com.ua в договірні відносини, і має на те право.

Замовлення - заявка Клієнта, що стосується оплати послуг Постачальника і / або бронювання квитків, залишена одним з наведених нижче способів:

  • на сайті;
  • через службу підтримки Компанії (електронна пошта, чат на Сайті, телефонні замовлення, групи в соціальних мережах).

Постачальник – фізична та / або юридична особа або їх агент, що надає на підставі договорів з E-Bilet.com.ua послуги:

  • бронювання авіа- та залізничних квитків;
  • бронювання автобусних квитків;
  • бронювання авіаквитків на чартерні рейси;
  • готельні;
  • з перевезення та оренди транспорту;
  • додаткового характеру;

Система бронювання - інформаційна система, що належить третім особам, що надає такі актуальні послуги, що надаються Постачальниками:

  • розклад авіарейсів, у тому числі на чартерні авіаперевезення;
  • кількість вільних місць на авіарейс;
  • тарифи пасажирського перевезення, в тому числі і залізничним, автобусним транспортом;
  • правила перевезення;
  • номерний фонд готелів та інших місць розселення Клієнта і т.д.

Договір - сукупність понять і умов, за яких повністю досягнута домовленість між Клієнтом і E-Bilet.com.ua.

Якщо одна, кілька, або всі умови Договору Вас не влаштовують, прохання не використовувати далі Сайт.

Договір набуває чинності, а викладені нижче умови приймаються Клієнтом повністю і беззастережно з моменту:

  • відкриття будь-якої сторінки сайту;
  • використання будь-якого сервісу Сайту.

При цьому, Клієнт зобов'язується самостійно контролювати можливі зміни в Договорі, право на які залишається у нас без винятку щодо часу внесення правок, а також їх утримання.

Ваше подальше використання Сайту трактується як згода на всі гіпотетичні зміни і доповнення Сайту.

У разі незгоди з цим Договором в частині або повністю, Ви повинні якомога швидше припинити використання Сайту і покинути його.

При виникненні питань прохання звернутися в онлайн чат, написати по E-mail: [email protected] або озвучити їх службі підтримки по телефону: +38 (044) 333-70-82.

Дзвінки приймаються з понеділка по п'ятницю з 09:00 до 19:00, в суботу з 10:00 до 16:00. Вартість виклику визначається тарифами Вашого оператора.

Умови використання Сайту

Як встановлено умовами користування Сайтом, якщо Ви продовжуєте перебувати на Сайті, то автоматично підтверджуєте наступну інформацію щодо себе:

  • досягнення повноліття;
  • наявність право- і дієздатності, необхідних для договірних взаємовідносин з E-Bilet.com.ua;
  • згоду дотримуватися всіх правил і умов, встановлених Сайтом;
  • особиста інформація, що надається Сайту в рамках умов його використання, максимально повна і не містить неправдивих або суперечливих відомостей.

Якщо користувач Сайту є посередником з бронювання або придбання послуг Постачальників для третіх осіб, користувач зобов'язується повідомляти треті особи про всю значиму інформацію (умови тарифу, бронювання і т.п.), що стосується їх в зв'язку з такими діями користувача.

Ви підтверджуєте своє зобов'язання, особисто бронюючи або купуючи послуги Постачальників для себе або третіх осіб, вживати заходів до виключення дублювання замовлень або бронювань.

Користувач Сайту підтверджує, що в разі виникнення при використанні їм Сайту комерційних ризиків (штрафи, агентські сбори¸ оформлювальні мита і т.д.), наслідки приймаються виключно на рахунок користувача.

Клієнт підтверджує, що ознайомився, зрозумів сенс і згоден з:

  • вимогами, документально супроводжуючими бронь або покупку послуг Постачальників, і не заперечує проти їх самостійної підготовки;
  • правилами Постачальників з надання послуг;
  • нормами і порядком прикордонного / митного контролю;
  • нормами, що регулюють обслуговування і використання банківських продуктів в зв'язку з операціями по оплаті послуг Постачальника.

Дії для оформлення замовлення

Замовлення послуги на Сайті можна здійснити після безпосередньої самостійної реєстрації на Сайті.

Якщо користувач не зареєструвався самостійно, E-Bilet.com.ua має право зареєструвати його автоматично після оформлення замовлення без авторизації.

В обох випадках E-Bilet.com.ua знімає з себе відповідальність за надання користувачем невірної інформації, а користувач підтверджує, що:

  • вказав точну адресу електронної пошти та / або контактний телефонний номер;
  • зазначені контактні дані знаходяться у вільному і правомірному розпорядженні користувача;
  • вірно ввів свої паспортні дані при оформленні замовлення на сайті. У разі помилки, якщо послуга ще не була оформлена, і не несе за собою штрафних санкцій з боку постачальника послуг, агентство здійснює повернення коштів Клієнту на підставі заяви на повернення грошових коштів;
  • напрямок, дати вильотів і кількість пасажирів.

У нас завжди є право в будь-який час, не пояснюючи причини, відмовити в використанні ресурсів нашого Сайту, в тому числі припинивши доступ до Сайту, якщо виявлені випадки порушення умов Угоди, а також за іншими обставинами.

Політика конфіденційності

На виконання вимог законодавства України, політика конфіденційності, так само як і захист персональних даних є невід'ємною частиною умов угоди про використання.

Всі дані, отримані в результаті користування даним Сайтом, конфіденційні і знаходяться під захистом завдяки своєчасному ухваленню Сайтом всіх заходів, покликаних дбати про збереження і безпеку отриманої інформації, в тому числі і стандартів технологічного та операційного захисту конфіденційних даних від:

  • витоку і / або незаконного поширення;
  • несанкціонованого використання;
  • несанкціонованої зміни / знищення.

Агентство, в силу специфіки та наявності в інформаційній мережі загрози поширюваної в ній інформації, не гарантує повний захист конфіденційних даних, але вживає всіх розумних зусиль для їх захисту та збереження конфіденційності.

У зв'язку з вищесказаним, Агентство просить уважно ознайомитися з політикою конфіденційності, що є невід'ємною частиною даного Договору.

Реєструючись на Сайті і / або оформляючи Замовлення, користувач тим самим висловлює згоду на передачу та обробку необхідних в даних цілях його персональних даних.

Якщо користувач передав E-Bilet.com.ua свої персональні дані, але не бажає, щоб Сайт ними розпоряджався, користувач може письмово відкликати свою згоду. В такому випадку разом з відкликанням згоди користувача для нього припиняється можливість розміщувати на Сайті замовлення.

Заборонена діяльність

Нашою власністю, а також власністю Постачальників і партнерів, які з нами співпрацюють, є:

  • розміщена на Сайті інформація;
  • інфраструктура, призначена забезпечувати функціонування Сайту.

Користувач зобов'язується без письмового на те дозволу Агентства:

  • не відстежувати і не копіювати будь-який вміст Сайту за допомогою будь-яких засобів, у тому числі автоматизованих;
  • не включати будь-яку частину цього сайту в будь-який інший веб-сайт методом «iframe», дзеркалюванням і будь-яким іншим способом.

Користувачеві заборонено:

  • вживати заходів, які накладають або загрожують надмірним або непропорційно великим навантаженням на інфраструктуру даного Сайту;
  • вживати заходів, що ускладнюють або обмежують доступ до даного Сайту і його вмісту;
  • здійснювати спекулятивні, шахрайські дії, в тому числі неправомірні бронювання і замовлення.

Ви погоджуєтеся, перебуваючи на Сайті і користуючись його послугами, інформацією, програмним забезпеченням та іншими продуктами:

  • не копіювати їх;
  • не змінювати їх;
  • не поширювати їх і не передавати;
  • не відтворювати їх;
  • не публікувати;
  • не ліцензувати;
  • не створювати похідні продукти;
  • не продавати і перепродавати їх.

До даних обмежень не відносяться дії з копіями маршрутних квитанцій і супутніх документів для бронювання або оплати послуг.

Відмова від відповідальності

Послуги усіх Постачальників, розміщених на Сайті, надає E-Bilet.com.ua, виступаючи в якості їх агента.

E-Bilet.com.ua є представником наступних послуг Постачальників Сайту:

  • перевезення;
  • страхування;
  • оренда авто;
  • готельні послуги;
  • інші.

Кожну конкретну послугу виконує її Постачальник, який одноосібно визначає щодо наданої послуги:

  • її опис;
  • вартість;
  • правила надання;
  • інші умови надання.

Специфіка посередницьких послуг E-Bilet.com.ua - бронювання, а також оформлення документації на підтвердження здійсненої операції бронювання.

E-Bilet.com.ua, виступаючи на правах Агента Постачальників, не уповноважений щодо їх діяльності або бездіяльності:

  • встановлювати правила;
  • вести контроль.

Справжнім попереджаємо користувачів, що розміщена на Сайті інформація, а також використовується програмне забезпечення можуть містити помилки і неточності.

В тому числі, E-Bilet.com.ua не несе і не може нести відповідальність щодо партнерів і Постачальників Сайту, що публікують на ньому неповну та / або інформацію, що не відповідає дійсності, що стосується, але не обмежується:

  • описом наданої Послуги;
  • наявністю місць за тарифом;
  • наявністю вільних номерів в готелях;
  • статистикою авіакомпаній і т.д.

Аналогічним чином Система бронювання не позбавлена можливих неточностей і / або помилок.

Користувачі Сайту замовляють послуги Постачальників, забезпечених діяльністю:

  • компанії E-Bilet.com.ua;
  • партнерами;
  • додатково залучаються Компанією підрядниками;
  • платіжними системами.

При цьому E-Bilet.com.ua не відповідальний перед Клієнтом за настання наступних обставин, що призвели до у останнього будь-які непрямі або прямі витрати:

  • повна або часткова непрацездатність Сайту, а також його компонентів протягом будь-якого періоду;
  • відсутність можливості доступу Клієнта до системи.

За будь-яких обставин, в будь-який час доби, за E-Bilet.com.ua, нашими партнерами і Постачальниками залишається право вносити на свій розсуд зміни, а також коригувати інформацію, розміщену на Сайті.

Сайт публікує за принципом «як є», без будь-яких гарантій, всю розміщувану Постачальниками інформацію, і в такому ж ключі:

  • доступ до програмного продукту;
  • описує свої послуги.

Клієнт, на власний розсуд і під свою відповідальність, при користуванні Сайтом самостійно обирає канали зв'язку з ним, тому не має права пред'являти E-Bilet.com.ua претензії щодо якості каналів і їх захищеності. Аналогічно E-Bilet.com.ua знімає з себе відповідальність за використання Клієнтом неякісних або незахищених комп'ютерних систем і каналів зв'язку, які спричинили заподіяння Клієнту шкоди.

При оформленні Користувачем Замовлення його обробка відбувається в автоматичному режимі, виходячи з:

  • наданих Користувачем відомостей і документів;
  • здійснюваних Користувачем дій.

Якщо Клієнт не авторизований, Компанія не має права здійснювати за нього і замість нього будь-які дії, пов'язані з оформленням Замовлення.

Неодноразові (2 і більше разів) замовлення послуг Постачальників, виходячи з ідентичних параметрів пошуку, тягне генерацію аналогічного числа попередніх бронювань, що вимагають завершення і оплати (якщо попередня оплата необхідна), і такий принцип роботи Сайту зрозумілий Клієнту, і він з ним згоден.

Якщо з будь-якої причини Клієнтом не завершено бронювання послуг Постачальника, на вказаний клієнтом електронну скриньку буде відправлено лист, що повідомляє про неоплачене замовлення, і містить:

  • пропозицію завершити покупку;
  • відповідне посилання, перехід по якому тягне завершення операції бронювання.

При необхідності упевнитися в нездійсненні Вами дій по оформленню Замовлення на Сайті або сторонніх ресурсах під час Ваших пошуків і аж до отримання Вами листа з пропозицією по завершенню покупки, в скоєнні бронювання якої Ви сумніваєтеся, рекомендуємо звернутися в:

  • службу підтримки Компанії;
  • службу підтримки банку-емітента вашої банківської карти.

Ви усвідомлюєте та визнаєте, що служба підтримки E-Bilet.com.ua має в своєму розпорядженні відомості, що стосуються суто стану бронювань, оформлюваних на Сайті.

Якщо Клієнт виконав бронювання, перейшовши за посиланням з вищеназваного листа, не маючи наміру завершити бронювання, Компанія не несе за такі дії Клієнта ніякої відповідальності, цілком покладаючи її на Клієнта.

Ви маєте право не оформляти і не оплачувати Замовлення тільки за умови незавершеного бронювання.

Компанія також не несе відповідальності перед користувачами і Клієнтами за дії сторонніх сервісів з ненадання або надання недостовірної інформації щодо оформлюваного бронювання.

Оплата бронювання послуги здійснюється в термін, зазначений її:

  • Перевізником;
  • Постачальником.

Агенція неправомірна якимось чином впливати на коригування терміну оплати, а в разі скасування неоплачених Бронювань знімає з себе будь-яку відповідальність.

Через технічні збої не виключена ймовірність відсилання на електронну пошту Клієнта листа-повідомлення про незавершене бронюванні Замовлення з посиланням, перехід на яку забезпечує оплату бронювання. Якщо таке Замовлення після завершення процедури бронювання було Клієнтом оплачене, що підтверджується списанням відповідної суми Замовлення з його рахунку, то до уточнення у служби підтримки Компанії інформації про оформлення Замовлення Клієнт зобов'язується утримуватися від здійснення яких-небудь дій, спрямованих на завершення бронювання.

Компанія не несе відповідальності за генерацію подвійних бронювань за допомогою завершення кожного, за повторну оплату вже оформленого Замовлення шляхом ще одного списання з рахунку Клієнта вартості Замовлення, а також за всі наслідки через те, що Клієнт не робив дії щодо уточнення інформації на Сайті.

На послуги, заброньовані на Сайті Клієнтом, поширюються правила, встановлені Постачальником тієї чи іншої послуги. Якщо Постачальник безпосередньо надає послугу Клієнту, це породжує виникнення прямих відносин «Клієнт-Постачальник».

Якщо Клієнт замовляє у Постачальника на Сайті послуги, E-Bilet.com.ua не гарантує їх:

  • якість;
  • об`єм;
  • своєчасність надання;
  • фактичне надання.

E-Bilet.com.ua безпосередньо не контролює і не несе відповідальності за Постачальника:

  • такого що не дотримується правил обслуговування;
  • в тому числі, але не обмежуючись, по будь-якої причини затримує виконання зобов'язань, що переносить або скасовує рейс;
  • допускає надмірне бронювання;
  • страйкуючого.

E-Bilet.com.ua безпосередньо не контролює і не несе відповідальності за:

  • обставини непереборної сили;
  • ненадходження грошових коштів в результаті дій (бездіяльності) з боку платіжних систем, кредитних і / або банківських організацій;
  • інші причини.

E-Bilet.com.ua не несе відповідальності за підвищення тарифу у випадках, коли, після закінчення доби, авіакомпанія знімає невикуплені місця і немає можливості перебронювати за такою ж вартістю.

У всіх випадках відсутності у E-Bilet.com.ua прямого контролю і відповідальності, Компанія:

  • не повертає кошти;
  • не відшкодовує ніяких інших непрямих або прямих збитків.

E-Bilet.com.ua не несе відповідальності за збитки, понесені Клієнтом внаслідок:

  • використання Сайту;
  • замовлення послуг на Сайті;
  • дій (бездіяльності) Постачальників та інших причетних третіх осіб.

E-bilet.com.ua не несе відповідальності за незнання та/або недотримання норм чинного законодавства:

  • клієнтами;
  • постачальниками;
  • будь-якими третіми особами.

На Клієнтів покладається самостійна відповідальність за ознайомлення та дотримання діючих норм, у тому числі, але не обмежуючись:

  • норм чинного законодавства;
  • міжнародних договорів;
  • правил, встановлених Постачальниками.

Правила Постачальників, за ознайомлення та дотримання яких на Клієнта покладається самостійна відповідальність, стосуються:

  • питань надання відомостей і документів, необхідних для надання Постачальниками заброньованих і / або оплачених послуг;
  • питань оплати послуг;
  • зміни обсягу послуг, що надаються;
  • скасування та повернення виробленої Клієнтом оплати послуги.

Компанія не несе відповідальності, якщо у Клієнтів утворилася неможливість використання замовлених на Сайті послуг, що призвела до негативних наслідків і збитки, через:

  • надання Клієнтом недостатніх відомостей або документів;
  • ненадання або несвоєчасного надання Клієнтом необхідних відомостей і / або документів;
  • порушення користувачем положень цього Договору;
  • недотримання Клієнтом правил, встановлених Постачальниками;
  • порушення Клієнтом чинного законодавства та інших застосовних вимог.

E-Bilet.com.ua не несе відповідальності за несанкціонований доступ до аккаунту користувача.

E-Bilet.com.ua не відповідає за ті наслідки, які виникають через відсутність у Клієнта інформації про замовлені послуги в силу того, що Клієнт не виконує такі обов'язкові для нього дії:

  • відстеження стану оформленого замовлення;
  • перевірка електронної пошти на отримання від E-Bilet.com.ua листів про замовлені послуги;
  • звернення до служби підтримки E-Bilet.com.ua за інформацією.

Компанія не контролює і несе відповідальності за такі дії і / або бездіяльність Клієнта:

  • надання недостовірних, недостатніх, недійсних відомостей і документів, а так само несвоєчасне надання відомостей і документів;
  • надання недостовірних, неповних або недійсних відомостей і документів, які спричинили оформлення документів, що підтверджують замовлення послуг Постачальників;
  • відмова або несвоєчасна видача дипломатичними представництвами (посольством або консульством) візи, в тому числі внаслідок винних дій чи бездіяльності Клієнтів;
  • непроходження митного або паспортного контролю.

Ні в якому разі E-Bilet.com.ua не несе відповідальності за:

  • сформовані несприятливі погодні умови в країнах перебування і обставини непереборної сили;
  • випадки, що сталися в результаті порушення Клієнтом (пасажиром) норм поведінки;
  • втрату або крадіжку багажу, речей, документів, грошей, цінностей Клієнта;
  • депортацію Клієнтів.

У разі публічного оголошення перевізником про своє банкрутство і / або прийняття судом заяви про порушення справи про банкрутство перевізника та / або отримання Агентcтвом повідомлення від ІАТА про призупинення участі перевізника в системі BSP, запити на повернення коштів адресуються пасажиром безпосередньо перевізнику. Агентство має право не повертати пасажиру гроші за невикористані квитки цього перевізника і не несе відповідальності за шкоду, заподіяну пасажиру діями перевізника.

Будь-яка шкода, заподіяна користувачеві в результаті використання ним неякісних або незахищених каналів зв'язку, не є сферою відповідальності E-Bilet.com.ua.

З огляду на вищезгадані випадки обмеження відповідальності E-bilet.com.ua, Компанія, проте, має право визнати своєю таку відповідальність, яка спричинила для Клієнта (користувача) збитки або збиток.

При цьому рамки сукупної відповідальності E-bilet.com.ua ні при яких обставинах не перевищують:

  • суму збору агента, що є додатковою винагородою за надання послуг в якості агента відповідного Постачальника;
  • дві тисячі п'ятсот гривень (UAH 2500).

Єдиною підставою виникнення між Клієнтом і E-bilet.com.ua відносин є бронювання на Сайті Клієнтом розміщених Постачальниками послуг.

Збір E-Bilet.com.ua за заброньовані Клієнтом послуги не підлягає поверненню, тому що послуги визнаються належно наданими.

Виїзд за кордон

Клієнт, але не E-Bilet.com.ua, приймає на себе всю відповідальність за самостійну підготовку всіх необхідних для майбутньої поїздки документів.

При цьому тільки Клієнт, а не E-Bilet.com.ua, гарантує коректність і повноту документів, необхідних для здійснення:

  • виїзду і прибуття;
  • транзитного перельоту і проходження по всьому маршруту.

Тільки Клієнт, а не E-Bilet.com.ua відповідальний за коректність і наявність у нього:

  • необхідних для закордонної поїздки дозвільних документів;
  • дійсних паспортів;
  • довіреностей;
  • інших документів.

На Клієнта і / або пасажира покладається вся відповідальність за незнання і / або недотримання всієї сукупності або частини необхідних законних вимог:

  • країни виїзду;
  • транзиту;
  • зупинки і прибуття.

Безпосередньо приступаючи до придбання квитка (-ів) і поїздці Клієнт зобов'язаний переконатися в наявності всіх необхідних документів.

Якщо є потреба в отриманні більш докладної інформації, можна скористатися прямими сайтами Постачальників, і / або Сайтом:

  • https://www.iatatravelcentre.com/
  • міністерства закордонних справ;
  • міністерства транспорту своєї країни (країни виїзду).

Клієнт, оформляючи Замовлення на перевезення міжнародними рейсами перевізників, несе обов'язок забезпечити наявність візи, дійсної для проходження повного маршруту міжнародного рейсу, що оформлюється.

При цьому Клієнт повинен розуміти наявність ризику депортації державами, через територію яких проходить маршрут перевезення, при порушенні Клієнтом:

  • візового режиму;
  • митних і / або імміграційних правил іноземних держав, що входять в маршрут перевезення;
  • інших правил держав, на території яких Клієнт перебуває чи буде перебувати.

Ні в якому разі E-Bilet.com.ua не може гарантувати Клієнту безпеку поїздок за міжнародними напрямками, які організовують Постачальники, а так само E-Bilet.com.ua не несе відповідальність за негативні події, що виникають в результаті такої поїздки, в тому числі , але не обмежуючись:

  • виникненням шкоди;
  • несенням будь-яких втрат і збитків.

Бронювання, оплата, обмін і повернення авіаквитка

Бронювання і оплата авіаквитка

Дії з оформлення авіаквитка на Сайті здійснюються користувачем самостійно. В силу автоматизованої обробки Сайтом замовлення, E-Bilet.com.ua не бере участі в процесі оформлення в частині заміщення дій Клієнта, в тому числі E-Bilet.com.ua у відсутності авторизації Клієнта не виробляє замість нього внесення в замовлення:

  • будь-яких даних;
  • змін інформації.

Готуючись зробити покупку квитка, в тому числі перебуваючи в процесі бронювання (оплати) авіаквитка, Клієнт приймає на себе обов'язок ознайомлення на Сайті і на офіційному сайті відповідного Постачальника з наступною інформацією:

  • умови договору IATA https://www.iatatravelcentre.com/tickets
  • вимоги Цивільного та Господарського кодексів;
  • правила застосування тарифу;
  • умови повернення та / або обміну обраної Клієнтом послуги / тарифу, встановлених Постачальниками (авіакомпаніями) в розділі «Правила застосування тарифу».

Правила застосування, в тому ж самому вигляді, в якому їх надає Система бронювання і Постачальник, відображаються на сторінці оформлення замовлення.

Клієнт повинен мати на увазі, що спосіб бронювання послуг Постачальників (безпосередньо на сайті Постачальника або за допомогою агентів відповідного Постачальника) може впливати на умови надання таких послуг.

Купуючи послугу Постачальника, Ви висловлюєте повну згоду і готовність дотримуватися встановлених їм:

  • правил;
  • умов;
  • обмежень.

Клієнт і користувач розуміють і погоджуються з тим, що кожне недотримання правил Постачальника несе потенційний ризик:

  • анулювання броні;
  • відмови Постачальника в наданні товару або послуги без повернення понесених Клієнтом та / або користувачем витрат, в тому числі оплаченої раніше вартості.

Клієнт приймає, що здійснення покупки однозначно трактується як його згоду з усіма відповідними умовами, правилами і обмеженнями Постачальника. При виникненні у Клієнта труднощів з розумінням правил, встановлених Постачальником, Клієнт зобов'язаний в цілях уточнення інформації звернутися в службу підтримки Постачальника.

Оформляючи Замовлення, Клієнт і користувач зобов'язані вказувати достовірні, актуальні й повні відомості про пасажирів.

В силу специфіки, яка присутня у принципів роботи Систем бронювання, не виключені випадки заборони внесення в уже оформлене замовлення будь-яких змін, що стосується інформації про будь-якого з пасажирів.

Як тільки Клієнт закінчив оформлення замовлення на авіаперевезення, вся інформація, повідомлена Клієнтом, буде оброблена в автоматичному режимі, і в такому ж режимі Системою бронювання будуть сформовані замовлені Клієнтом авіаквитки.

До замовленого авіаперевезення застосовані правила, встановлені відповідним Постачальником.

Факт укладення договору між Клієнтом і Перевізником підтверджується автоматично сформованим авіаквитком.

Якщо відомості, надані Клієнтом при оформленні замовлення, зазнали тих чи інших змін, це може стати причиною анулювання Замовлення і / або замовлених квитків. Єдина можливість коригування інформації, пов'язаної з оформленням Замовлення - оформити нове Замовлення відповідно до правил застосування обраного тарифу, передбачених Постачальником.

При поверненні коштів за Замовлення, оформленого помилково, застосовуються відповідні правила Постачальника. При цьому на Клієнта накладаються штрафні санкції, а сплачений за скасоване Замовлення збір Компанії Клієнту не повертається.

При поверненні коштів за Замовлення від деяких Постачальників може послідувати законна вимога до Клієнта пред'явити банківську карту, з якої відбувалося списання коштів в якості оплати авіаквитка під час реєстрації на рейс пасажира.

Якщо Постачальником виявляється т.зв. «Подвійне бронювання» - наявність у конкретного Клієнта двох і більше бронювань на один і той же рейс на одну або кілька дат - Постачальник має право не попереджаючи, в односторонньому порядку анулювати бронь або оформлене замовлення.

Уникнути подвійного бронювання допоможе скасування перед покупкою авіаквитка всіх інших бронювань, а також утримання після оформлення Замовлення від генерації нових бронювань.

Передбачено бронювання і оформлення виключно в офісах і представництвах авіакомпаній авіаквитків, призначених для:

  • неповнолітньої дитини, що подорожує без супроводу дорослого;
  • пасажира, який не має можливості самостійно пересуватися;
  • пасажира, позбавленого зору і / або слуху;
  • вагітної жінки на пізніх термінах вагітності.

E-Bilet.com.ua, виступаючи агентом Постачальників, правомочний надавати Клієнтам послуги з бронювання та оформлення квитків.

Фактом надання послуг E-Bilet.com.ua служить оформлений квиток, за який E-Bilet.com.ua в якості агента Постачальників може отримувати додаткову винагороду у вигляді агентського збору, вже включеного у вартість послуг.

Оскільки E-Bilet.com.ua завершує надання послуг в момент процедури оформлення авіаквитка, успішне оформлення замовлення тягне за собою неможливість повернення Клієнту сплаченого їм агентського збору.

Авіаквитки - Комбіновані тарифи

Такий варіант подорожі містить перельоти / ділянки, які будуть оформлені посегментно, тобто окремими квитками.

При оформленні авіаквитків по "комбінованому тарифу" Агентство повідомляє Пасажирів попереджуючим написом на сторінці оформлення замовлення.

Пасажир має право вибрати альтернативний варіант подорожі, який не є "комбінованим тарифом".

Квитки, виписані за правилами комбінованого тарифу, мають ряд особливостей, які необхідно враховувати при покупці. По кожному квитку / сегменту в "комбінованому тарифі" можуть застосовуватися різні правила тарифів і на рейсах туди і назад можуть відрізнятися:

  • правила внесення змін дат, імені та прізвища, і інших даних пасажирів;
  • положення щодо приймання та анулювання авіаквитків;
  • правила перевезення багажу, ручної поклажі, умови надання спеціальних і додаткових послуг;
  • умови змін і повернень авіаквитків при скасуванні / перенесення рейсу з вини Перевізника. У разі скасування / перенесення рейсу авіакомпанія запропонує повернення або альтернативний варіант подорожі тільки по квитку, який оформлений на скасований / затриманий рейс і для кожного пасажира окремо.У разі наявності в замовленні другого авіаквитка, він залишиться без змін;
  • умови вимушеного повернення і змін на вимогу Пасажира. Запити на повернення або зміни через: хвороби, смерті пасажира або його близького родича, відмови у видачі візи, будуть розглядатися кожною авіакомпанією окремо, окремо по кожному авіаквитку, і для кожного пасажира.

Гарантія стикування

Гарантія стикування поширюється виключно на рейси з позначкою: Гарантія стикування.

В даний момент гарантія надається тільки на бронювання, в яких пасажир вже вилетів (почав подорож, день вильоту). У разі відмін / переносів рейсу до вильоту - повернення або альтернативні перельоти пропонуються згідно з правилами авіакомпанії.

Гарантії на перельоти надаються при зміні розкладу маршруту тільки для рейсів з пересадкою, коли вони оформлені в рамках одного квитка (маршрутної квитанції), але під різними замовленнями, тобто на замовлення, де більше одного локатора.

Загальні умови:

  • 1. Комунікація по вирішенню випадків, які пов'язані зі змінами даних перельотів, проводиться виключно між особою, яка придбала квиток та сервісом E-bilet.
  • 2. Гарантії надаються постачальником лоукост контенту.
  • 3. Узгодження наданих Постачальником варіантів з кінцевим користувачем авіаперевезення, здійснює Агент.
  • 4. Гарантія на перельоти рейсами лоукостів не застосовується в ситуаціях форс-мажору: стихійні лиха, епідемії (включаючи covid-19), військовий стан, ситуації політичної нестабільності, метеорологічних умов, несумісних з роботою відповідних рейсів, загроз безпеки, несподіваних порушень безпеки перевезень і ударів, які впливають на роботу експлуатанта, значного обмеження аеропорту (аеропортів), роботи автобусних і залізничних станцій і / або інших місць пересадок (транзиту) переходу, а також банкрутства і / або неспроможності або припинення 50% або більше всіх рейсів обраного перевізника або будь-який інший результат обставин, ефект яких значно обмежує або зупиняє роботу обраного або чинного Перевізника для надання своїх послуг (далі «Форс-мажор»).

Ситуації, коли застосовні гарантії на перельоти lowcost авіакомпаній:

1. У разі, якщо інформація про зміни по рейсу надана Пасажиру (E-bilet) в момент початку подорожі (день вильоту):

  • А. Якщо Пасажира зміни влаштовують, агенту надаються нові квитки (посадкові талони) по електронній пошті.
  • Б. Якщо Пасажира зміни не влаштовують, він самостійно вирішує, чи хоче він повернути гроші або йому підходить альтернатива, про що Клієнт повинен повідомити якомога швидше через пошту.
  • В. Пасажиру, при необхідності, буде запропонована альтернатива або альтернатива з доплатою. Якщо жодна з альтернатив Пасажиру не підходить, буде зроблене повернення грошових коштів в повному обсязі без утримань за весь маршрут від перевізника, за виключенням сервісного збору Агентства, якщо пасажиром не придбано пакет послуг Стандарт або Комфорт.
  • Г. Якщо Пасажир погоджується на альтернативу і вона передбачає розміщення в готелі, трансфери, Постачальник забронює і запропонує ці послуги самостійно.

2. У разі, якщо зміни по рейсу відбулися після вильоту першого сегменту за маршрутом слідування Пасажира - Пасажиру необхідно максимально оперативно сповістити Агента в письмовій формі - електронною поштою, або через чат на сайті.

  • А. Якщо Пасажира зміни влаштовують, Агенту надаються нові квитки (посадкові талони) електронною поштою / доступному джерелу коммуніаціі - Viber, Telegram, чат на сайті.
  • Б. Якщо Пасажиру зміни не підходять, він самостійно вирішує, чи хоче він повернути гроші, або він готовий розглянути альтернативу.
  • В. Пасажиру буде запропоновано альтернативи. Якщо жодна з альтернатив Пасажира не влаштує, буде зроблене повернення грошових коштів в повному обсязі, за виключенням сервісного збору Агентства, якщо пасажиром не набуто пакет послуг Стандарт або Комфорт.
  • Г. Якщо Пасажир погодився на альтернативу і вона передбачає розміщення в готелі, трансфери, Постачальник забронює і запропонує ці послуги самостійно.

Ситуації, коли НЕ застосовні гарантії на лоукост - перельоти:

Гарантії на перельоти не надаються при зміні розкладу на:

  • стикувальні рейси, коли вони оформлені в складі одного бронювання (локатора),
  • перельоти туди-назад, коли вони оформлені в складі як одного бронювання (PNR), так і різних бронювань (PNR),
  • маршрути без пересадок в одну сторону OW (в одну сторону-One Way).

Перевізники, які обслуговують дані рейси, несуть повну відповідальність за всі можливі проблеми, пов'язані з ними. У разі виникнення проблем, пов'язаних зі зміною розкладу таких рейсів, слід звертатися безпосередньо в авіакомпанії, що виконують ці рейси.

Будь ласка, зверніть увагу, що в разі порушення послідовності використання польотних сегментів під одним бронюванням авіакомпанії, пасажиру може бути заборонено використовувати будь-який з наступних рейсів.

Для уточнення умов конкретного перевізника Пасажиру необхідно самостійно ознайомитися з його політикою, оскільки E-bilet не несе відповідальності за будь-які незручності, що можуть виникнути у Пасажира в результаті порушення послідовності використання рейсів.

Обмін або повернення авіаквитка

При добровільному, тобто з ініціативи користувача, поверненні або обміні виписаного за раніше оформленим Замовленням авіаквитка, застосовуються правила Постачальника, що відповідають обраному тарифу.

Крім того, користувач оплачує Компанії сервісний збір за процедуру оформлення повернення або змін (дати вильоту або прізвища) в сумі 600 грн (400 грн для авіаквитків оформлених до 20.01.2021), в тому числі якщо обставинами виступають:

  • хвороба пасажира або його близького родича;
  • відмова у видачі візи;
  • вимушені зміни або скасування рейсів;
  • форс-мажорні обставини.

Правила застосування тарифів, у разі відсутності в обраному класі місць для обміну за первісним тарифом, передбачають для Постачальника право:

  • утримувати штраф;
  • стягувати додаткову плату за таксами / тарифом.

Агентський збір не повертається у разі:

  • добровільного повного або часткового повернення квитка;
  • у випадках вимушеного повернення авіаквитка через скасування рейсу авіакомпанією, хвороби або смерті пасажира.

Умови вимушеного повернення авіаквитка - отримання відповідного підтвердження від Постачальника (авіакомпанії), який виписав електронний бланк авіаквитка.

Допускається виписування авіаквитків на різних бланках при їх бронювання:

  • у напрямку «туди-назад»;
  • по збірному маршруту.

Постачальники мають право по кожному конкретному напрямку встановлювати різні правила і умови застосування тарифів, в тому числі що стосуються:

  • норм провозу багажу;
  • умов зміни та / або повернення замовлення.

Якщо Клієнт змушений обміняти або повернути раніше замовлені авіаквитки, він повинен подати запит на зміну або повернення замовлення з кожного авіаквитка окремо.

Кожен авіаквиток вимагає окремого застосування відповідних йому Правил застосування тарифу.

Якщо ініціатором і виконавцем перенесення і / або скасування рейсу виступає Постачальник, Клієнт, на розсуд Постачальника, і суто щодо перельотів, виписаних в рамках одного авіаквитка, може розраховувати на один із способів компенсації:

  • альтернативний варіант для бронювання;
  • повернення авіаквитка.

Документи, що підтверджують причину подачі Клієнтом запиту на зміну або повернення замовлення, будуть розглянуті окремо по кожному авіаквитку, якщо обставинами виступають:

  • хвороба / смерть пасажира або його близького родича;
  • відмова у видачі візи.

Компанія не несе ніякої відповідальності за остаточне рішення Постачальника, одноосібно уповноваженого вирішувати, чи можливо здійснення щодо оформленого Клієнтом Замовлення:

  • зміни;
  • повернення.

Клієнт попереджений, що з Сайту щодо вчиненого бронювання неможливе проведення будь-яких:

  • змін;
  • ануляції.

Вартість додаткових послуг, таких як автоматична реєстрація або платні рівні підтримки не повертається у випадках:

  • добровільного повного або часткового повернення квитка;
  • у випадках вимушеного повернення авіаквитка через скасування рейсу авіакомпанією, хвороби пасажира.

Точну інформацію про правила повернення або зміни по кожному конкретному авіаквитку може надати наша онлайн підтримка по телефону, в чаті, або за адресою електронної пошти [email protected]

Авіаквитки за найдешевшими тарифами лоукост авіакомпаній, таких як ryanair, wizzair як правило, не підлягають змінам або скасування.

Купівля платного рівня підтримки "Стандарт" або "Комфорт" не гарантує можливість змінювати або скасовувати авіаквиток, в разі якщо це не передбачено правилами застосування тарифів авіакомпанії.

Щоб провести зміну або оформити повернення квитка, Клієнт повинен звернутися до співробітників Сайту за адресою електронної пошти [email protected] не пізніше ніж за 72 години до відправлення першого рейсу в авіаквитку із зазначенням номера замовлення і прізвищем пасажирів, або подати заявку з особистого кабінету.

Якщо у Клієнта є питання, що стосується обробки заявок, він повинен адресувати його службі підтримки, написавши листа на адресу електронної пошти: [email protected]

Повернення коштів за оформлення на E-bilet.com.ua авіаквитки проводиться на підставі надання копій таких документів:

  • 1 і 2 сторінки та сторінки з відміткою реєстрацією громадянського паспорта;
  • ІПН;
  • банківські реквізити платника, необхідні для переказу грошових коштів.

Постачальник має право анулювати бронювання на наступні ділянки маршруту або зворотний рейс, якщо Клієнтом був порушений встановлений порядок використання польотних сегментів в квитку, виписаному на одному бланку.

Під польотним сегментом розуміється частина маршруту перельоту, що складається з одного прямого перельоту між двома пунктами.

Під порушенням порядку використання польотних сегментів розуміється придбання авіаквитка на маршрут, що складається з двох і більше перельотів, при цьому Клієнт на свій розсуд скористався лише частиною маршруту.

За неприбуття Клієнта на реєстрацію рейсу ( "no-show") по багатосегментних квитках, як санкції за таке порушення з боку Клієнта, Постачальник може зняти його місця на всіх наступних рейсах.

Якщо Клієнт в такій ситуації побажає повернути вартість придбаного авіаквитка, будуть застосовуватися відповідні правила Постачальника, при цьому у Клієнта наступають наступні несприятливі наслідки:

  • сплата штрафів в сумі до 100% від вартості авіаквитків;
  • неповернення збору Компанії за надані нею послуги з оформлення повернутих квитків.

Виступаючи суто агентом Перевізників, Компанія не може надавати послуги по безпосередньому наданню авіаперевезення.

Компанія не є:

  • фрахтувальником повітряного судна;
  • туроператором.

Не маючи повноважень гарантувати якість і факт належного виконання Постачальниками послуг, що надаються ними, E-Bilet.com.ua не несе відповідальності за їх дії та бездіяльність, що призвели до таких наслідків, але не обмежуючись ними, як:

  • заміна повітряного судна;
  • зміни в розкладі;
  • передача пасажира для перевезення іншому перевізникові;
  • зміна або скасування чинних тарифів;
  • зняття броні або зміна термінів її дії;
  • скасування рейсів;
  • затримка рейсів;
  • незабезпечення стикувань в аеропортах трансферу;
  • втрата багажу та / або особистих речей пасажирів;
  • втрата Клієнтом / Пасажиром працездатності.

Оплата

Тариф гарантований при надходженні коштів на розрахунковий рахунок Компанії не пізніше 23:00 поточної доби. Якщо викуп броні здійснюється на інший день, її ціна, що залежить від курсу валют, може збільшитися / зменшитися.

За підвищення тарифу Компанія не несе ніякої відповідальності, якщо після закінчення поточної доби з моменту бронювання авіакомпанія знімає невикуплені місця, а можливість перебронювати за такою ж вартістю відсутня.

Оформляючи повернення сплаченої безпосередньо Постачальнику вартості послуг, які повертаються Клієнту грошові кошти зараховуються на його карту або рахунок в період:

  • не менше 7 робочих днів;
  • не більше 60-ти робочих днів.

Ми не зберігаємо дані Ваших банківських карт.

Метод оплати Замовлення, найкращий для даного Сервісу і виду Послуги, і, доступний для використання на Сайті на момент оплати, вибирається Покупцем самостійно.

Методи і способи оплати, непередбачені і недоступні на Сайті для здійснення і підтвердження оплати, Сайтом не приймаються.

Користувач, обравши метод оплати за допомогою банківської карти, дає згоду Агентству / Постачальнику послуг / Перевізнику / Платіжній Системі на обробку переданих при переказі грошових коштів за обрану послугу персональних і платежів, пов'язаних з платіжними картами в вигляді:

  • номера картки;
  • терміну дії карти;
  • CVC / CVV-коду;
  • імені власника платіжної картки.

На розсуд Агентства, надається або один, або кілька методів оплати Замовлення, в залежності від:

  • виду конкретної послуги, що входить в Замовлення;
  • умов договору, укладеного між Агентством і конкретним Перевізником / Постачальником Послуг.

При цьому, всі методи оплати на Сайті можуть бути в будь-який час змінені або видалені Постачальником на його розсуд, без попередніх та інших повідомлень, а також без внесення змін до Договору.

Покупець, вибираючи і підтверджуючи метод оплати Замовлення, тим самим уповноважує списати через обраний спосіб оплати з вказаної ним платіжної картки / банківського рахунку, повну вартість Замовлення, вказану на Сайті, включаючи:

  • сервісні збори;
  • комісії;
  • можливі націнки за переказ коштів;
  • суму можливої конвертації і курсової різниці, які будуть застосовані до проведення оплати зазначеного Замовлення.

Крім того, цими діями Покупець дає право Сайту використовувати надані платіжні та персональні дані для:

  • придбання замовлених Клієнтом послуг;
  • обробки платежів, що повертаються;
  • для виконання умов цього Договору і Вашого Замовлення;
  • для інших цілей, якщо це необхідно.

Клієнт (Платник) усвідомлює і згоден з тим, що в момент оплати Замовлення Агентство не володіє інформацією про розмір додаткових витрат за обробку платіжних транзакцій.

У Агентства є право запросити у Клієнта, а у Клієнта - обов'язок надати банківську виписку для вирішення спірних фінансових питань по:

  • оплаті послуг Постачальників / Замовлень / послуг Агентства;
  • поверненню коштів у зв'язку з відмовою від послуг Постувщіков / Замовлень / послуг Агентства;
  • для вирішення інших спірних фінансових питань.

Клієнт, обираючи один із способів оплати зробленого Замовлення, розуміє, що Агентство не є власником зазначених коштів, а тільки їх одержувач в рахунок оплати послуг і перераховує зазначені кошти відповідному Перевізнику або Постачальника Послуг.

До моменту підтвердження Замовлення за допомогою платіжної картки / банківського рахунку Покупець зобов'язаний забезпечити наявність необхідної кількості коштів (достатній баланс для покриття всіх витрат, в тому числі додаткових) необхідних для:

  • повної оплати Замовлення;
  • оплати можливих додаткових витрат, пов'язаних з обробкою платежів, конвертацією валют або курсовою різницею.

При недостатності коштів на платіжній картці / банківському рахунку Покупця, Агентство не несе відповідальності за матеріальні витрати Покупця, в разі скасування бронювання.

Операція створення, або оформлення Замовлення, може спричинити блокування і списання коштів з рахунку / карти.

Агентство / Перевізник або постачальник послуг має право списувати кошти з платіжної карти:

  • одним платежем;
  • декількома платежами (за кожен квиток окремо, або при бронюванні кількох квитків / номерів у готелі одночасно, або при замовленні кількох послуг одночасно - за кожну послугу окремо).

Списання коштів може відбуватися:

  • в момент створення Замовлення;
  • протягом 30 (тридцяти) і більше днів після підтвердження Замовлення відповідно до правил Постачальника послуг / Перевізника.

З метою забезпечення списання коштів з платіжної картки Агентством або Постачальником Послуг / Перевізником, Покупець зобов'язаний до моменту фактичного списання коштів зі свого рахунку вжити всіх необхідних заходів, в тому числі зняти обмеження і ліміти банку-емітента.

Власник платіжної картки зобов'язаний запобігати використанню платіжної картки особами, які не мають на це законного права або повноважень, і використовувати її відповідно до:

  • вимог законодавства;
  • умов договору, укладеного з банком-емітентом.

Агентство, в цілях запобігання при оплаті неправомірного використання платіжних карток, всіма доступними розумними засобами перевіряє правомірність платіжних транзакцій всіх Замовлень, оформлених і оплачених платіжною карткою на Сайті, використовуючи, але не обмежуючись:

  • правилами і стандартами безпеки платежів;
  • доступними на Сайті антіфрод-перевірками.

Агентство, при наявності достатніх підстав підозрювати транзакцію по платіжній картці сумнівною / шахрайської, правомірне:

  • відмовити Покупцеві в наданні послуг;
  • додатково запросити копії документів власника платіжної картки.

Агентство, в цілях посвідчення особи особи-власника і прав Покупця на використання платіжної картки для оплати послуг на Сайті, має право запросити у Покупця копію:

  • першої та другої сторінки паспорта;
  • обох сторін платіжної картки (закритий CVC / CVV-код, номер карти чітко видно, в тому числі його перші шість і останні чотири цифри).

Дані копії Покупець зобов'язаний на вимогу Агентства направити по електронній пошті в тому розмірі, термін і форматі, який встановлений Агентством.

Агентство, якщо порушений термін надання копій документів, або є сумніви в їх достовірності, має право, не пояснюючи причини, анулювати Замовлення.

В такому випадку, оплачена Покупцем вартість Замовлення повертається на його платіжну картку з одночасним розблокуванням заблокованих на карті Покупця грошових коштів.

Оскільки Агентство проводить перевірку платіжних транзакцій за Послуги суто під час свого режиму роботи, транзакції, замовлені в інший час, можуть оброблятися на наступний робочий день. Відповідальність за всі витрати, пов'язані з зазначеними перевірками, на Агентство не покладається.

Між Агентством і Покупцем всі розрахунки проводяться в гривнях, а між Покупцем і відповідними Постачальниками Послуг / Перевізниками - згідно встановлених ними, або банками-емітентами, правилами розрахунків. При цьому, валюта списання коштів з рахунку Покупця може бути іншою, ніж встановлена на Сайті.

При генеруванні бронювання Клієнт, давши свою згоду, беззастережно приймає, і підтверджує, що йому повідомили:

  • умови формування вартості Замовлення;
  • встановлену валюту списання коштів з рахунку;
  • умови оплати.

Повна і одноосібна відповідальність лежить на Покупця за:

  • всі комісійні витрати;
  • обсяг можливих переходів і курсових різниць;
  • інші певні витрати, які можуть бути додані до вартості Замовлення емітентом платіжної картки / платіжною системою, оператором послуг платіжної інфраструктури.

В обов'язок Покупця входить самостійне ознайомлення з:

  • правилами, тарифами і комісіями банку;
  • курсами обміну валют і конвертації, які можуть бути застосовані до проведення оплати Замовлення на Сайті.

Цим Клієнт усвідомлює та приймає, що Агентство, суто надаючи Покупцеві інформацію про політику ціноутворення Перевізника, але не беручи участь у формуванні політики взаємодії між учасниками, що обслуговують платіжні транзакції з моменту їх формування і до списання коштів з рахунку Покупця, а також при зарахуванні коштів на рахунок в результаті проведення повернення документів, що підтверджують послугу у випадках додаткових переходів і курсових різниць, не відшкодовує Покупцям понесені витрати.

Щоб отримати інформацію про всі деталі майбутньої платіжної транзакції, Агентство рекомендує безпосередньо перед оплатою послуг проконсультуватися з кваліфікованим фахівцем банку-емітента платіжної картки.

На Сайті доступна інформація про вартість авіаквитків в інших валютах. Дана інформація заснована на публічно-доступних джерелах, і не є офертою.

Курси обміну валют не завжди оновлюються щодня, а тому фактичні ціни, зазначені в інших валютах можуть бути не актуальними, відрізняючись від фактичного курсу обміну валют для персональної платіжної транзакції.

Чартерні перевезення

Чартерні перевезення - авіаперевезення, що виконуються перевізником відповідно до повітряного чартеру - договору фрахтування всієї або частини місткості повітряного судна, що розуміється в термінах Статті 912 Цивільного кодексу України, а також прирівняні до них регулярні рейси за спеціальними (що не підлягають поверненню) тарифами.

Aгентство не несе відповідальності, якщо невикуплені або оплачені і ще не підтверджені місця були зняті Перевізником або Постачальником послуг. При цьому немає можливості виконати замовлення квитків за тією ж вартістю.

Вартість чартерного авіаквитка дійсна на момент оформлення Замовлення і може бути змінена Постачальником послуг до моменту оформлення квитка, без повідомлення пасажирів.

Якщо при оформленні авіаквитків ціна не відповідає тій, що була в наявності, Служба підтримки сайту повідомляє Клієнта про зміну вартості і має право виставити Клієнту рахунок на доплату.

  • Після отримання оплати, але не пізніше ніж за 1 календарний день до дати вильоту e-bilet.com.ua оформлює і направляє на адресу електронної пошти Клієнта електронні авіаквитки та / або маршрутні квитанції. Компанія вважається тією, що виконала свої зобов'язання по передачі авіаквитків після відправки електронного авіаквитка на електронну пошту Клієнта. Ризик неотримання авіаквитків або ухилення від отримання несе Клієнт.
  • Ціна чартерного авіаквитка включає сервісний збір Агентства. Сервісний збір E-bilet.com.ua - це різниця між сумою реалізації авіаквитка Клієнту і сумою, сплаченою постачальнику, який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру) або авіакомпанії, яка надає послуги авіаперевезення. При поверненні квитка, сервісний збір поверненню не підлягає.
  • Купівля платного рівня підтримки "Стандарт" або "Комфорт" не гарантує можливість змінювати або скасовувати авіаквиток, в разі якщо це не передбачено правилами застосування тарифів авіакомпанії або постачальника, який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру).

Щоб провести зміну або оформити повернення квитка, Клієнт повинен звернутися до співробітників Сайту за адресою електронної пошти [email protected] не пізніше ніж за 72 години до відправлення першого рейсу в авіаквитку із зазначенням номера замовлення і прізвищем пасажирів, або подати заявку з особистого кабінету.

Агентство також не допоможе Клієнту щодо обробки запиту про внесення змін до авіарейсів, якщо Клієнт подає такий запит менше ніж за 48 годин до відправлення першого рейсу у своєму квитку / маршруті або в будь-який час після цього, оскільки Агентство не зможе організувати обробку вашого запиту протягом цього терміну. У такому випадку, Пассажир може отримати таку підтримку після продажу авіаквитків, безпосередньо звернувшись до авіаперевізника.

  • Квитки на чартерних рейсах і на блоках місць на регулярних рейсах не є тими, що можна повернути. У разі відмови від авіаквитків, якщо вони заброньовані або виписані по спеціальному (блочному / тур пакетному / туроператорському) тарифу авіакомпанії стягується 100% штраф від вартості таких квитків незалежно від термінів відмови. За запитом, виходячи з умов співпраці з постачальником, який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру) Агентство надає послуги з можливості заміни прізвищ.
  • Маршрутна квитанція є підтвердженням оформлення електронного квитка і засвідчує договір повітряного перевезення, укладений між пасажиром і авіакомпанією.
  • Перевізник має право змінити час відправлення / прибуття транспортного засобу не більш ніж на 24 години, замінити повітряне судно, аеропорт вильоту / прибуття, і не компенсує витрати, понесені Клієнтом, в зв'язку зі змінами в вильоті.

Клієнт зобов'язується:

  • своєчасно, самостійно (за день до вильоту) уточнити у перевізника або уповноваженого агента перевізника час і місце вильоту, аеропорт відправлення, інші істотні дані;
  • самостійно відслідковувати статус бронювання, польотні дані в заявці і Клієнт зобов'язується перевіряти електронну пошту на предмет отримання листів і повідомлень про зміни в бронюванні і будь-яку іншу інформацію про замовлення Клієнта.
  • До початку перевезення прийняти відправлені Агентством авіаквитки. Клієнт зобов'язаний оглянути отримані авіаквитки і сповістити Компанію без зволікання про виявлені в авіаквитках неточностей, помилок. Клієнт згоден на отримання авіаквитків в строк не пізніше, ніж за 24 години до початку перевезення. E-bilet.com.ua не несе відповідальності за роботу каналів зв'язку, в зв'язку з цим обов'язок по уточненню термінів отримання авіаквитків покладено на Клієнта.
  • Дотримуватись часу, зазначеного в документах на перевезення, і правил особистої безпеки під час подорожі, і прибути в аеропорт не пізніше встановлених правилами норм.
  • Мати на руках всі необхідні для здійснення перельоту документи, в тому числі документ, що засвідчує особу, для виїзду за кордон неповнолітнього - нотаріальну згоду його законних представників на виїзд неповнолітньої дитини за межі країни, візу (в необхідних випадках) та інші документи, наявність яких необхідна відповідно до законодавства України та країни пункту призначення або правилами перевізника.
  • Клієнт попереджений і усвідомлює, що, отримані від нього кошти за вирахуванням вартості послуг з бронювання виплачуються перевізнику або постачальнику послуг і підлягають поверненню Агентству з боку Авіакомпанії або постачальника послуг тільки з урахуванням штрафних санкцій та за правилами повернення Постачальника послуг.
  • У разі анулювання авіаквитків на чартерні рейси, якщо такий передбачений, повернення коштів Клієнту здійснюється тільки після повернення коштів Перевізником або Постачальником послуг Агентству.

Залізничні квитки

База квитків E Bilet збігається з базою даних «Укрзалізниці» для надання клієнтам найбільш актуальної інформації про вільні місця та ціни.

Дії з оформлення залізничних квитків на Сайті здійснюються користувачем самостійно. В силу автоматизованої обробки Сайтом замовлення, E-Bilet.com.ua не бере участі в процесі оформлення в частині заміщення дій Клієнта.

Після оплати замовлення Ваш електроний квиток надійде електронною поштою, зазначенею в даних користувача, а також на сторінці замовлення квиток можливо роздрукувати або зберегти.

Електронний квиток — проїзний документ, який необхідно пред'явити при посадці в поїзд будь-яким зручним способом (роздрукований квиток, квиток на екрані смартфона або іншого пристрою) провіднику для сканування QR-коду. Квиток з відкладеним друком — бланк замовлення з 16-значним кодом, який необхідно обміняти в касі (продиктувати або показати на будь-якому носії) на проїзний документ. Обмін можливий тільки в залізничних касах на території України не пізніше 15 хвилин до відправлення поїзда. Зверніть увагу! Тип «Електронний квиток» вказується на сторінці видачі результатів пошуку над даними про потяг. Якщо така інформація відсутня, то на вибраний поїзд можна придбати тільки квитки з відкладеним друком.

  • Залізничні квитки обміну не підлягають.
  • Повернення залізничних квитків здійснюється тільки в касах «Укрзалізниці». E Bilet не проводить повернень безпосередньо на карту, та не бере участі в оформені повернень.
  • Сума до повернення розраховується та визначається безпосередньо правилами та тарифами «Укрзалізниці». Сервісний збір Агентства поверненню не підлягає.

Страхування

Умови страхування визначаються відповідними правилами компанії-постачальника, які доступні за посиланням або на сайті страхової компанії:

ПрАТ «Європейське туристичне страхування»

ПРАТ "СК "Арсенал Страхування"

Страховий поліс туристичного страхування є однією з обов'язкових умов для в'їзду в велику кількість країн, тому E Bilet рекомендує придбати поліс туристичного страхування перед початком поїздки. Купівля поліса можлива як окремо на сайті у відповідному розділі, так і як додаткова послуга в процесі бронювання авіаквитків.

При замовленні поліса туристичного страхування на сайті E Bilet, покупець оформляє договір безпосередньо зі страховою компанією. E-Bilet.com.ua виступає в якості агента, і ні за яких обставин не може бути розглянутий як постачальник або сопостачальник страхових послуг щодо вас або будь-якої третьої сторони.

Правила та умови договору страхування, платежі, покриття, скасування, розірвання, процедури в разі настання страхового випадку, і інші умови, які можуть залежати від типу страховки і постачальника визначаються виключно постачальником. Ознайомлення з цими правилами і прийняття їх умов є обов'язковою умовою для оформлення замовлення страхування на сайті.

Е bilet не несе відповідальності за вибір користувачем типу страхування і покриття. Тому, рекомендуємо уважно вивчати варіанти страхування, які будуть відповідати вашим потребам і матимуть відповідне покриття.

Після підтвердження оплати і отримання відповіді від постачальника страхування Ви зможете завантажити електронний поліс страхування на сторінці підтвердження замовлення, а також електронний поліс буде відправлений на Вашу адресу електронної пошти, вказану при оформленні. Термін оплати замовлення встановлюється системою до 23:59 поточної доби. По закінченню терміну оплати, замовлення автоматично скасовується.

Внесення змін до оформленого страхового полісу заборонено. Можливо скасувати страховий поліс, у випадках коли його термін дії не почався і замовити новий. Скасувати страховий поліс можливо не пізніше ніж за 48 годин до початку його дії. Період часу в якому здійснюється повернення визначається правилами Постачальника страхової послуги.

Деякі види полісів можливо скасувати / повернути тільки при зверненні безпосередньо до постачальника страхової компанії.

Програмне забезпечення

Весь код HTML, JavaScript, CSS і інше програмне забезпечення, що є присутнім на цьому Сайті, знаходиться під охороною законодавства про авторське право і міжнародних угод і є власністю:

  • компанії E-Bilet.com.ua;
  • наших Партнерів;
  • Постачальників.

Під загрозою громадянської і / або кримінальної відповідальності категорично заборонено будь-яке відтворення або розповсюдження програмного забезпечення.

Зовнішні посилання

Всі посилання на інші веб-сайти, що містяться в будь-якій частині даного Сайту, надані суто для ознайомчої мети, без гарантій за їх зміст.

Сайт не контролює і не несе відповідальності за такі веб-сайти і їх зміст.

Заключні положення

При порушенні Вами цього Договору, будь-якого закону і / або прав третіх осіб, Ви погоджуєтесь захищати компанію E-Bilet.com.ua і її співробітників від будь-яких:

  • претензій;
  • позовів;
  • вимог відшкодування втрат, збитків, штрафів та інших витрат будь-якого характеру;
  • вимог, включаючи, але не обмежуючись бухгалтерськими і юридичними витратами, що пред'являються третіми особами.

Якщо будь-яка юрисдикція не визнає всі умови цього Договору, таке використання Сайту є неправомірним.

За фактом прийняття цього Договору та використання даного Сайту, Ви погоджуєтесь з відсутністю між Вами і компанією E-Bilet.com.ua:

  • спільного підприємства;
  • партнерства;
  • трудових відносин.

Протягом 3 (трьох) років з дати доступу або використання Сайту, Ви погоджуєтеся з тим, що в межах, допустимих чинним законодавством, Ви несете відповідальність за будь-яким позовом або претензії стосовно цього Договору.

Визнання недійсною, незаконною чи не маючої законної сили будь-якої частини цього Договору не тягне за собою скасування дійсності, законності і застосовності інших положень.

У будь-який час, відмовляючись або затримуючи виконання будь-якого положення цього Договору, ми залишаємо за собою право застосовувати в майбутньому те ж або будь-яке інше положення цього Договору.

Цей Договір, як і будь-які інші положення та умови з нього, є повною угодою між Вами і компанією E-Bilet.com.ua щодо цього Сайту.

Договір заміняє всі попередні повідомлення та пропозиції, передані в відношенні цього Сайту між клієнтом і E-Bilet.com.ua по:

  • електронній пошті;
  • в усній або письмовій формі.

Електронна форма даного Договору і будь-якого повідомлення, виходячи з, або що стосується цього Договору, в тій же мірі і за тими самими умовами, що і інші ділові документи і записи, що спочатку створені та зберігаються в друкованій формі, можуть бути представлені в друкованому варіанті для цілей судових або адміністративних розглядів.

ТОВ «Туристична агенція« Парадіз»
вул. Катерини Білокур, 4, оф. 2 Київ, 01014, Україна, код підприємства 31355406