Як повернути або змінити авіаквиток?

Для оформлення повернення або зміни в авіаквитку, необхідно подати заявку з особистого кабінету на сайті e-bilet.com.ua, або написати запит на електронну пошту support@e-bilet.com.ua, із зазначенням даних Вашого бронювання і номера замовлення.

Увага! З детальною інформацією про правила змін або скасування авіаквитків можна ознайомитися в Угоді нашого сайту за посиланням.

Точну інформацію про правила повернення або зміни по кожному конкретному авіаквитку може надати наша онлайн підтримка по телефону, в чаті, або за адресою електронної пошти support@e-bilet.com.ua.

При добровільному, тобто з ініціативи користувача, повернення або обміну виписаного за раніше оформленим Замовленню авіаквитка, застосовуються правила Постачальника, що відповідають обраному тарифу.

Крім того, користувач оплачує Компанії сервісний збір за процедуру оформлення повернення або змін (дати вильоту або прізвища) в сумі 400 грн, в тому числі якщо обставинами виступають:

  • хвороба пасажира або його близького родича;
  • відмова у видачі візи;
  • вимушені зміни або скасування рейсів;
  • форс-мажорні обставини.

Авіаквитки за найдешевшими тарифами лоукост авіакомпаній, таких як ryanair, wizzair у більшості випадків не підлягають змінам або скасуванню. Купівля платного рівня підтримки "Стандарт" або "Комфорт" не гарантує можливість змінювати або скасовувати авіаквиток, в разі якщо це не передбачено правилами застосування тарифів авіакомпанії.

Якщо Клієнт змушений обміняти або повернути попередньо замовлені авіаквитки, він повинен надати запит на зміну або повернення замовлення за кожним авіаквитком окремо.

Кожен авіаквиток вимагає окремого застосування відповідних йому Правил застосування тарифу.

Якщо ініціатором і виконавцем перенесення і / або скасування рейсу виступає Постачальник, Клієнт, на розсуд Постачальника, і суто щодо перельотів, виписаних в рамках одного авіаквитка, може розраховувати на один із способів компенсації:

  • альтернативний варіант для бронювання;
  • повернення авіаквитка.

Документи, що підтверджують причину подачі Клієнтом запиту на зміну або повернення замовлення, будуть розглянуті окремо по кожному авіаквитку, якщо обставинами виступають:

  • хвороба / смерть пасажира або його близького родича;
  • відмова у видачі візи.

Компанія не несе ніякої відповідальності за остаточне рішення Постачальника, одноосібно уповноваженого вирішувати, чи можливо здійснення щодо оформленого Клієнтом Замовлення:

  • змінення;
  • повернення.